Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne rikkumisjuhtumite menetlemise kohta
From: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 18:09:44 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel Teile teatada, et äsja ilmus kontrollikoja liikme Lefteris 
Christoforou juhtimisel koostatud eriaruanne 28/2024: „ELi õigusaktide 
täitmise tagamine: Euroopa Komisjon on parandanud rikkumisjuhtumite 
menetlemist, kuid nende lõpetamine võtab endiselt liiga kaua aega“.

Audiitorite sõnul on Euroopa Komisjon parandanud ELi õiguse rikkumiste 
avastamist ja kõrvaldamist, kuid rikkumismenetluste lõpetamiseks kulub ikka 
veel liiga palju aega. Enamik rikkumisjuhtumeid lahendatakse enne, kui 
Euroopa Komisjon teeb ettepaneku rahaliste karistuste kohta. Audiitorid 
leidsid siiski, et mõned liikmesriigid on mitu aastat karistusmakseid 
teinud, kuid ei ole kõrvaldanud ELi õiguse rikkumisi.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-28>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .